Zaterdag 2 September Openingstoernooi 2023!

Dag Allemaal!

De zomervakantie staat voor de deur, de wedstrijden van dit seizoen zijn gespeeld en het grote bijkomen kan bijna beginnen maar…. wij zijn alweer volop bezig met het nieuwe seizoen!

Op zaterdag 2 september wordt iedereen verwacht voor wedstrijden met je eigen team tijdens het grote KV Purmer Openingstoernooi 2023!

Deze dag komen meer bezoekende teams dan ooit tevoren naar onze club om samen met jullie een aantal wedstrijdjes te spelen om lekker op te warmen voordat het nieuwe seizoen los barst.

Om deze dag nog toffer te maken hebben wij na afloop van het toernooi tal van leuke activiteiten en een hoop gezelligheid in de planning.
Muziek, spel, entertainment, hapjes, drankjes, bbq en ga maar door!!!

Om alles door te laten gaan en een beeld te krijgen van het aantal mensen in de middag/avond vragen wij jullie om onderstaand formulier in te vullen.

Alleen op deze manier kunnen wij een keuze maken of alles wat in de planning staat doorgang kan vinden.

Alvast super bedankt en tot 2 September!!!!

Oh… ennuh ja, er is evt voldoende tijd om je tussendoor op te frissen na de wedstrijd en later weer gezellig aan te sluiten! (het tijdschema van de dag volgt nog, eten is vanaf 1730 uur)

Vragen? Schiet Dave of Patrick even aan😃